Re: Request for help with keysigning in the Netherlands

On 28/12/17 23:44, Hans van Kranenburg wrote:

> Zo, ik heb de treinreis overleefd.
>
> Voor wie mijn handschrift niet kan lezen, public key staat hier, dat had
> ik er later nog bijgeschreven op de prints:
>
> https://knorrie.org/gpg/
>
> En er zijn uiteraard een miljoen howtos over keysigning. Ik kwam
> gisteren deze tegen...
>
> https://carouth.com/blog/2014/05/25/signing-pgp-keys/
>
> ...die ik wel erg duidelijk vind, ook over hoe het nu zit met meerdere
> uids op een key, en hoe je dat kan doen (meerdere keren signen, naar
> verschillende email-adressen sturen).

Ik neem aan dat je 'caff' uit package signing-party kent? Die kan dat allemaal voor je regelen.

Daarbij kwam ik er echter achter dat caff de encryption subkey van Geert's key niet herkent, en zegt dat ie die alleen unencrypted kan versturen. Ik geloof dat ik dat (per ongeluk) gedaan heb. Geert, zou je dat kunnen bevestigen?

Groeten,
Jaap