Re: flyers

Hoi!

On Tue, Sep 23, 2014 at 11:54:23PM +0200, J.A. Bezemer wrote:

> Printer prefereert PostScript, per kant in aparte file (hij kennie
> duplexe). Maar ik kan 't net zo goed zelf uit CVS vissen en bouwen
> als jij 't daarin zet.

Ook prima natuurlijk!

> Hmm, ik meen dat ik je vorig jaar mijn patch
> gemaild had, daarmee was'ie wheezy-proof, maar AFAICS zit die nog
> niet in CVS?

Bedankt voor de reminder; heb m net weer teruggevonden & applied.

Hrm... Nog iets voor de todo-lijst: vertalers gaan ronselen voor Deens, Duits,
Spaans, Frans, Italiaans, Portugees en Zweeds: al die vertalingen zijn
verouderd...

> Als je 't op 20 oktober rond hebt, kan ik in die week wat gaan
> uitrammelen.

Prima; ik probeer er nog vóór die datum met de stofkam doorheen te gaan.

> Tenzij er nog teveel bruikbare oude voorraad te
> voorschijn komt natuurlijk.

Ben onlangs verhuisd; zal eens in de dozen gaan zoeken naar wat ik nog heb
liggen...

Groeten,

Joost

--
When someone once asked Diogenes why he often laughed by himself,
he said, "For that very reason."                  http://mdcc.cx/