flyers / Re: Verrijken van een Debian-booth in Nederland

Hoi Anne,

On Mon, Sep 22, 2014 at 09:53:01PM +0200, J.A. Bezemer wrote:

> Oh, en de bekende flyers heb ik de laatste jaren zelf op 160grams
> gekleurenlazerd, dus daarvoor hoef je niet perse op zoek naar een
> drukker.

Wou je dat nog een keer gaan doen?  Wacht dan aub nog eventjes, dan stuur ik je
een versche pdf, met een bijgewerkte tekst.  Wanneer kun je weer gaan printen?
Over een maand of zo?  Dan kan ik er ook een sjiek DDDI-logo-tje in zetten.

Groeten,

Joost