Re: goed verhaal, speelgoed verhaal

Geert Stappers schreef op 18-09-2013 22:42:
Op 2013-09-18 om 08:55 schreef Jan Nieuwenhuizen:
Geert Stappers writes:

} } [ tijdens T-DOSE Toystory trailers tonen ]
> Mocht je een home theatre gemaakt hebben, vertel me / ons
> er dan a.u.b. meer over.

Ik heb een fanless server onder mijn tv staan waar ik mythbuntu
op draai.  Niet mijn definitie van home theatre, waar ben je
naar op zoek?

Mijn droomconfiguratie voor T-DOSE en ook leuk voor thuis, is
* Monitor/TV/Beamer
* videokabel
* iets wat "video out" heeft, bijvoorbeeld een Beagle Bone Black of
een Raspberry Pi
* netwerkkabel
* Debian server met "film" op disk

En daar de software voor.
Met programmanamen is er al meer dan wat er nu is.

XBMC, VLC, mplayer?