Re: goed verhaal, speelgoed verhaal

Op 2013-09-18 om 08:55 schreef Jan Nieuwenhuizen:
> Geert Stappers writes:

} } [ tijdens T-DOSE Toystory trailers tonen ]

> Ik heb een fanless server onder mijn tv staan waar ik mythbuntu
> op draai.  Niet mijn definitie van home theatre, waar ben je
> naar op zoek?

Mijn droomconfiguratie voor T-DOSE en ook leuk voor thuis, is
* Monitor/TV/Beamer
* videokabel
* iets wat "video out" heeft, bijvoorbeeld een Beagle Bone Black of een Raspberry Pi
* netwerkkabel
* Debian server met "film" op disk

En daar de software voor.
Met programmanamen is er al meer dan wat er nu is.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven