Re: Vraag over de mogelijkheden i.v.m. vermelding op uw website

Nou je kunt me nog meer vertellen maar dit is gewoon keihard spam.
Je stuurt een mail naar een mailinglist en doet alsof je het naar een
persoon mailt. Dat is een behoorlijk sterke aanwijzing dat je gewoon
maar 1000 mails stuur naar random adressen.

Folkert van Heusden

--
MultiTail na wan makriki wrokosani fu tan luku den logfile nanga san
den commando spiti puru. Piki puru spesrutu sani, wroko nanga difrenti