Re: stand ZA 26 & ZO 27 October T-DOSE

Op 2013-08-30 om 09:23 schreef Joost van Baal-Ili??:
> Hoi,

  :-)

> iemand vroeg ooit:
>
> Ik denk niet dat er voor de Debian booth veel meer gepland gaat worden dan wat
> er nu is.  Waar ik naar streef is dat er altijd minstens 2 mensen zijn die de
> stand willen bevolken, en dat er iets is wat we kunnen laten zien aan het
> publiek: 1 of meer demo-systemen, flyers; en t zou leuk zijn als we t-shirts
> hebben om te verkopen.  Ik ben er zeker van dat dat gaat lukken: ikzelf ben er
> w/s beide dagen en verwacht wel wat mee te kunnen nemen, en ik verwacht nog wel
> meer vrijwilligers.  Zoals Geert al zei: Voel je aangesproken!  :)

Dat jij ook de Debian stand staat kan.
Voor de standbemanning zijn de eisen niet hoger dan jouw eigen eisen. Weet
gewoon waarom jij Debian goed vindt. Zie de uitdaging van in vragen die
gesteld worden. Die kunnen varieren van waar je ooit begonnen bent tot
iets over waar je ooit wat mee wilt doen.
Je gaat NIET verplicht worden tot een rooster of schema. Allemaal een deel
van het werk, omdat we Debian de moeite waard vinden. Laat a.u.b. weten
als je een bijdrage wilt leveren. Dat mag op T-DOSE zelf. Eerder laten
weten is leuker voor de organiseerde mensen.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven