vanaf wanneer stand opbouwen? (was: Re: ZA 26 & ZO 27 October T-DOSE)

Hoi,

On Fri, Jun 21, 2013 at 03:58:48PM +0200, Geert Stappers wrote:

> Zaterdag 26 en zondag 27 oktober 2013 is T-DOSE
> en Debian heeft er een stand.

Geert: bedankt dat je die aangevraagd hebt!

> T-DOSE, spreek ik uit als "tee doos"
> en is Technical Dutch Open Source Event.
> De website is http://www.t-dose.org/
<knip>
> Dat de voorbereidingen weer begonnen zijn.
> Overweg eens hoe jij mee wilt doen.

Ik ben er dan zaterdag de 26ste vanaf een uur of 09:00.  Ik vermoed dat de
T-DOSE organisatie nog niet het finale woord heeft gegeven over wanneer
standhouders naar binnen kunnen, maar verwacht dat t niet veel anders zal
worden.

Groeten,

Joost