Re: vanaf wanneer stand opbouwen? (was: Re: ZA 26 & ZO 27 October T-DOSE)

Hoi,

On Fri, Aug 30, 2013 at 07:08:42AM +0200, Joost van Baal-Ilić wrote:

> Geert: bedankt dat je die aangevraagd hebt!

> <knip>
>
> Ik ben er dan zaterdag de 26ste vanaf een uur of 09:00.  Ik vermoed dat de
> T-DOSE organisatie nog niet het finale woord heeft gegeven over wanneer
> standhouders naar binnen kunnen, maar verwacht dat t niet veel anders zal
> worden.

iemand vroeg ooit:
> Hoe ziet de planning er uit voor de dag?

Ik denk niet dat er voor de Debian booth veel meer gepland gaat worden dan wat
er nu is.  Waar ik naar streef is dat er altijd minstens 2 mensen zijn die de
stand willen bevolken, en dat er iets is wat we kunnen laten zien aan het
publiek: 1 of meer demo-systemen, flyers; en t zou leuk zijn als we t-shirts
hebben om te verkopen.  Ik ben er zeker van dat dat gaat lukken: ikzelf ben er
w/s beide dagen en verwacht wel wat mee te kunnen nemen, en ik verwacht nog wel
meer vrijwilligers.  Zoals Geert al zei: Voel je aangesproken!  :)

Groeten,

Joost