Re: Wheezy Release Party in Gronningen vrijdag 2013-05-10

Waar kan ik unsubscriben uit deze lijst aub.

Met vriendelijke groeten,
IkBouwWebsites .be

IkBouwWebsites .be - Uw toekomst start bij uw website.

info@ikbouwwebsites.be - www.ikbouwwebsites.be
Hogestraat 31 bus 6 - 8830 HOOGLEDE
BE0867.203.754 - GSM 0494/66 66 56