Re: Wheezy Release Party in Gronningen vrijdag 2013-05-10

Leuk initiatief!

Ondanks ik nog niet zeker weet of ik kan komen vraag ik mij wel af of
het mogelijk is om dit op een vroeger tijdstip te plannen.
Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer en dan zul je net zien dat
zogauw het gezellig begint te worden, moet ik weg om de laatste
verbinding te halen (ik woon in Enschede).
Of weet iemand een goedkope slaapplaats in Groningen? Een low-budget hotelletje?

Misschien dat er meer zijn die om deze reden niet kunnen komen?

grtz,
Duncan Chato

Op 6 mei 2013 19:54 heeft Geert Stappers <stappers@stappers.nl> het
volgende geschreven: