Re: Wheezy Release Party in Gronningen vrijdag 2013-05-10

On 07-05-13 06:20, Geert Stappers wrote:

> Mmmm, hoe laat gaat Spiegelhel c.q. Ambrosius open?

Bij de Spieghel weet ik het niet. Dat is een café in een ruige
uitgaans straat, de concerten beginnen daar om 23:00. Het zou wel eens
laat kunnen zijn dat ze open gaan, maar over zo'n bovenzaaltje zijn
wellicht afspraken te maken.
Lokaal Ambrosius gaat om 12 uur 's middags open, maar normaal gaan ze op
vrijdagavond om 24:00 uur al dicht. Ik heb ze gevraagd en we zijn
welkom, en ze konden evt. ook wel wat langer open blijven.