Re: op de Debian-stand op T-DOSE 2009

Hoi,

Op Fri 25 Sep 2009 om 08:28:32 +0200 schreef Geert Stappers:

> Vooral er zijn.

<snip>

> verkoop een T-shirt

Zeker!  Ikzelf heb er nog maar heel weinig voor de verkoop.

(Hrm, het is vrees ik te laat om nog een shirt of 25 bij
http://einval.org/~steve/DebianT/ te bestellen: die zijn dan niet op tijd in
Nederland...)

> Deel een flyer uit.

Daarvan ga ik een hele stapel meenemen.  Uitdelers dus inderdaad welkom :)

Groeten,

Joost

--
Some of us turn off the lights // And we live in the moonlight
shooting by // Some of us scare ourselves to death // In the dark