een stand op T-DOSE 2009

Op 20090916 om 22:23 schreef Geert Stappers:

> Het gaat heel erg Doencratisch:
>   Iemand vind het nodig en gaat het dan ook doen.
>
> Nu vind ik het nodig en wil het ook wel doen.
> Ikzelf heb nog moeite met het "halfwerk" idee,

Ik ga voor het "halfwerk"

> ik kan namelijk alleen zaterdag.
> Zondagochtend zou ook nog kunnen,
> maar dat gaat al erg ten kosten van mijn thuisfront.

En heb de hoop dat er mensen zijn die op zondag een bijdrage leveren.

> Om verdere plannen mogelijk te maken,
> heb ik zojuist de T-DOSE organisatie aangeschreven.

Ik heb om een stand gevraagd en die is er!
Wel goed om te weten: Dat was vorige week woensdag.
(De reactie van T-DOSE organisatie
   lag een week ongelezen / ongezien in mijn inbox )

Cheers
Geert Stappers
DD