Re: op de Debian-stand op T-DOSE 2009

Op 20090924 om 11:13 schreef martijn van brummelen:
> Hi,

> Wat voor bijdragen gaat het om dan? Ik kan me er nog weinig bij
> voorstellen wat er moet gebeuren bij de stand.

Vooral er zijn.

Ben er, laat merken dat jij vrije software,
en Debian in het bijzonder, belangrijk vindt.

Ben aanspreekbaar voor de bezoekers van T-DOSE.
Vertel wat jij zo al doet met Debian.
Ook al is het "gewoon je ding kunnen doen zonder gezeik"

Niet schromen om te vertellen dat je iets niet weet.
Iemand wegsturen van een doodspoor, is ook helpen.

Neem gerust een donatie aan, verkoop een T-shirt of CD.
Deel een flyer uit. Laat zien dat Debian op allerlei hardware draait.

Kortom:  Toon aan dat er mensen zijn die achter Debian staan.

Cheers
Geert Stappers
DD