RFH: Debian standje op T-Dose, za 2007-10-13 en zo 2007-10-14, Fontys Hogeschool, Eindhoven (was: Re: T-Dose 2007)

Hoi,

Meer over deze bijeenkomst is te vinden op http://www.t-dose.org/ .

> Ok, at least myself and Joost van Baal have indicated to come, and I've
> received word from some others that they're at least interested to come, so
> that should provide enough people to set up a booth at least.
<knip>
> I propose to do any further discussion on this event either on the
> debian-events-nl list or on #debian-nl on OFTC.

Naast mensen die willen komen om te helpen het standje te bemensen, is
er ook nog wat voorbereiding nodig.  Het zou leuk zijn als je daarmee
zou willen helpen, zodat Thijs en ik dat niet allemaal alleen hoeven te
doen.

Wat inmiddels geregeld is zijn T-Shirts: ik heb een grote doos van Steve
McIntyre uit de UK gekocht.

Geert Stappers vertelde dat ie de Debian Flyer (
http://debian-flyers.alioth.debian.org/ ) kan laten drukken.
Waarschijnlijk is het nodig dat ie eerst nog wat ge-update wordt.
Patches welkom, uiteraard.

Wat nog moet gebeuren: demo-systemen.  Het zou leuk zijn als we Debian
in actie kunnen laten zien.  Wie heeft er (interessante) hardware waar
ie een verse Debian op wil installeren, en kan die meebrengen en laten
zien?  Wat ook leuk zou zijn is een babelbox
(http://wiki.debian.org/DebianInstaller/BabelBox), om de laatste Debian
installer te demonstreren.

En ook een must is: Debian CDs en/of DVDs.  Het zou mooi zijn als we
etch 4.0r1 (die is 17 Augustus uitgekomen) kunnen verkopen, al dan niet
in een mooie verpakking.

Het zou mooi zijn als iemand nog wat posters kan meenemen, zodat ook van
een afstand te zien is waar de stand over gaat.  Ik zal zelf 1 poster
met een wereldkaart met Debian Developer-locaties meenemen.

Andere goede ideeen staan op http://wiki.debian.org/DebianEventsFaqs .

Reply op deze mail, of mail naar Thijs en/of mij als je wilt helpen, en
vertel waar je voor kunt zorgen.  We hebben nog een week of 7, dus dat
moet nog wel lukken.

Bedankt alvast!

Groeten,

Joost