Re: RFH: Debian standje op T-Dose, za 2007-10-13 en zo 2007-10-14, Fontys Hogeschool, Eindhoven (was: Re: T-Dose 2007)

On Thu, 23 Aug 2007, Joost van Baal wrote:

> Meer over deze bijeenkomst is te vinden op http://www.t-dose.org/ .
[..]

> Naast mensen die willen komen om te helpen het standje te bemensen, is
> er ook nog wat voorbereiding nodig.  Het zou leuk zijn als je daarmee
> zou willen helpen, zodat Thijs en ik dat niet allemaal alleen hoeven te
> doen.

Nou, met zo'n enorme hoeveelheid reacties is mijn hulp niet meer nodig
denk ik!

Eh...

Oh.

Sorry, andere thread. :-)

Met een beetje geluk kan ik er wel zijn, maar dan alleen zaterdag tot het
begin van de avond.

> Geert Stappers vertelde dat ie de Debian Flyer (
> http://debian-flyers.alioth.debian.org/ ) kan laten drukken.
> Waarschijnlijk is het nodig dat ie eerst nog wat ge-update wordt.
> Patches welkom, uiteraard.

Ik heb nog van SANE2006 liggen:
ca. 200 NL/FR kleur
     50 EN/FR kleur
     50 EN/DE kleur
    100 NL/EN zwartwit

Deze allemaal de oude versie, zoals momenteel te halen op
ftp://debian-flyers.alioth.debian.org/pub/debian-flyers/
en te herkennen aan de tekst rechtsboven: "meer dan 10 CD's" (dat zijn
er sinds Etch meer dan 20).

Als je "betaald" wilt laten drukken, vergelijk dan eerst met
printcarrier.com - die doet A4 135gr fullcolor dubbelzijdig 250st EUR 48,-
en 1000st EUR 62,- exBTW incl verzendkosten. Ik ben nog geen goedkopere
tegengekomen (maar ook niet erg goed gezocht).

> En ook een must is: Debian CDs en/of DVDs.  Het zou mooi zijn als we
> etch 4.0r1 (die is 17 Augustus uitgekomen) kunnen verkopen, al dan niet
> in een mooie verpakking.

Als 't meezit kan ik zaterdag "on demand" branden, en zowiezo kan ik
zorgen voor een stapeltje multi-arch DVD's. Geen verpakking anders dan
een papieren hoesje met venster, tenzij iemand anders voor iets mooiers
zorgt.

> Het zou mooi zijn als iemand nog wat posters kan meenemen, zodat ook van
> een afstand te zien is waar de stand over gaat.  Ik zal zelf 1 poster
> met een wereldkaart met Debian Developer-locaties meenemen.

Van SANE2006 heb ik nog 10 (tien) Debian-posters A0 gelamineerd liggen
met het simpele logo a la http://www.debian.org/logos/openlogo-100.jpg
Bijzonder goed zichtbaar van grote afstanden.
Kunnen desgewenst meegenomen worden door "buitenlanders" voor andere
expo's.
Zijn ook voor de verkoop trouwens, maar nog geen belangstelling gehad,
waarschijnlijk omdat die posters ruim breder zijn dan standaard deuren...

Groeten,

  Anne Bezemer