Re: Voĉo trans IP

Saluton,

Luis Oliveira skribis:
> La 30-an de Januaro 2005, je 15:14, Jean-Charles Salzeber skribis:
> Jes ja, kaj Skype tiel funkcias.
Jes, sed Skype devas uzi ion servilon por tio, se ambaŭ uzantoj ne
permesas malfermi pordon el eksteren, ne estas alia ebleco. Kaj mi ne
uzus servilon por komunikado de io firmao, kiu postulas la rajton
instali spion-programaron cxe mia komputilo (kaj almenaŭ skype por
linukso uzis tion rajton), ekzemple vidu:
http://www.dslreports.com/forum/remark,9481674~mode=flat (angle)

> Ĉu Linphone (aŭ aliaj SIP-klientiloj) ankaŭ funkcias malantaŭ fajrmuro?
Jes, kphone funkcias bone.

--
Achtung: die folgende Zeile verletzt ein Patent (Nicht ausfuehren!):
while ping -c1 $IP > /dev/null; do sleep 1; done; echo Connection lost