Re: flash player 7

En sia retpoŝto de Vendredo, la  8-a de Aprilo 2005 je 20:51 (-0300), Luiz Portella skribis:

> tamen en /etc/modules.conf mi legas:
> alias sound-slot-0 trident
Estimata,

Do ja, la diraĵo ne validas por vi, ĉar vi uzas OSS-stilan modulon.
(Aliteme, mi konsilas al vi uzi ALSA-stilan modulon, ĉar 1e la
OSS-modularo ne plu evoluos, 2e la ALSA-modularo estas ĝenerale pli
bonkvalita. Sed la problemo ne estas tie.)

> #~$ ll /dev/dsp
> crwxrwxr-x  1 root audio 14, 3 2002-03-14 18:51 /dev/dsp
Aspektas al mi tre stranga, ke tiu ĉi dosiero estas rulebla. Sed
denove la problemo ne estas tie.

Alia pensaĵo: se via sonkarto kaj sonpiloto ne kapablas malfermi plurajn
sonfluojn samtempe (verŝajne kun OSS-stila modulo). Kontrolu ke neniu
alia procezo malfermas la dosieron /dev/dsp.
Ekz-e, postulante ke vi instalis lsof:
 # lsof | grep dsp

Se vi ne legas la Flaŝaĵon, tiam la komando respondu nenion.
Se vi legas la Flaŝaĵon, tiam la komando respondu ion kiel:
mozilla 15403      jc   24u      CHR       14,3               12972	/dev/dsp
(kaj nenio alia)

Salutoj,
JC
--