Re: Problemoj kun klavaro post aktualigo de unstable

... jeudi 27 à 17h18, Luiz écrivit :
> Laŭ mi la  plej lerta solvo estas la "senpaŝa" (^+c  = ĉ) per agordo
> de Compose. Tiel la klavaroj  funkcias por ĉiuj naciaj lingvoj, kiam
> oni volas ã, õ, ẽ, â, ê, á, é, é, à, è, ó ktp.

Mi tamen atentigas vin, ke, almenaŭ ĉe franca klavaro, ^ + u = û
Do problemo stariĝas por tajpado de ŭ.

Krome, mi  persone tre ŝatas la  Alt-Gr-an metodon, ĉar  mi taksas ĝin
iom pli rapida ol la dutempa ^-metodo.

Fakte, ambaŭ ja samtempe uzeblas :-)

Kuninterese atendante viaj klarigajn paĝojn ;-),

  Sébastien

--
Ĉu supersignoj fuŝas ? Kulpas via retpoŝtilo. Vi uzu pli bonan ! :-)