Re: Problemoj kun klavaro post aktualigo de unstable

On 2004-05-27 16:48:16 +0100 Sebastien Montagne <sebastien.montagne@esperanto-jeunes.org> wrote:

> Krome, mi  persone tre ŝatas la  Alt-Gr-an metodon, ĉar  mi taksas ĝin
> iom pli rapida ol la dutempa ^-metodo.

Mi uzas Alt-Gr-an metodon, sed xkb-e, ne xmodmap-e. /etc/X11/xkb/symbols/eo diras:

partial default alphanumeric_keys
xkb_symbols "basic" {

    // Alphanumeric section
    key <AD07> {        [         u,    U               ],
                        [ ubreve,       Ubreve          ]       };
    key <AC02> {        [         s,    S               ],
                        [ scircumflex,  Scircumflex     ]       };
    key <AC05> {        [         g,    G               ],
                        [ gcircumflex,  Gcircumflex     ]       };
    key <AC06> {        [         h,    H               ],
                        [ hcircumflex,  Hcircumflex     ]       };
    key <AC07> {        [         j,    J               ],
                        [ jcircumflex,  Jcircumflex     ]       };
    key <AB03> {        [         c,    C               ],
                        [ ccircumflex,  Ccircumflex     ]       };
};

kaj:

XkbSymbols "en_US(pc105)+gb+eo"

:)

--
MJR/slef
My Opinion Only and possibly not of any group I know.