Re: mesaĝo por super-uzanto

>E.: Supozeble la ŝelo diras al vi, ke estas nova retmesaĝo, uzante la
>E.: variablon MAIL aŭ MAILPATH. Verŝajne temas pri /var/mail/root, do
>E.: rigardu tiun dosieron.

Hum, tie ne estas mesaĝo. Estas simpla dosiero:

Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold
| Status=Not/Installed/Config-files/Unpacked/Failed-config/Half-installed
|/ Err?=(none)/Hold/Reinst-required/X=both-problems (Status,Err:
uppercase=bad)
+++-==============-==============-============================================
ii  aalib1         1.4p5-18       ascii art library
ii  abcde          2.1.9-1        A Better CD Encoder
rc  abiword-common 1.0.2+cvs.2002 WYSIWYG word processor
ii  abiword-doc    1.0.2+cvs.2002 AbiWord documentation

ĝis:

ii  zope-formulato 1.5.0-0.2      A tool to create and validate web
forms in Z
ii  zope-ttwtype   0.9.1-3        Enables portal administrators to
create new
ii  zopectl        0.3.1          Zope instances controlling utility

 Mi ne scias, kiel ĉi tio aperis tie. Ĉu mi povas forigi ĝin?

 Dankon,
 Luiz