Re: grava problemo pri "postfix"

>M.: Chu inter vi estas iu spertulo pri "postfix"?
>M.: Chu iu bone konas alternativon ("exim", "qmail"...) kiu ebligus sendi mesaghojn al SMTP-servilo per awtentigo?

Mi ne komprenis tion. Se vi instalas qmail, exim aux postfix, cxu via
masxino ne estos smtp-servilo? Kial do vi devos sendi mesagxon al
smtp-servilo?

>M.: Chio iris sufiche glate, krom problemego, ke "postfix" ne plu sendas mesaghojn.

Mi jam respondis vin, sed al marcoscm@jazzfree.com, ne al
marcos@independiente.net kiel vi petis, en tiu mesagxo eble mi ne klare
diris, kutime oni eraras pro misagordo pro misatento, ne pro iu
misagordo rilate al nekono.

Pri agordo de qmail, en pagxo, kies adreson mi sendis en alia mesagxo,
cxi adreso por agordo, estis de propra masxino, kie la programo estis
instalita...

Tiel vi povas sendi mesagxo kiel el iu ajn servilo, vi povas liberre
diri kiu estas vi retposxtadreso

 Pri postfix mi scias nenion. :/

 luiz

--