Re: problemo com pakajxo cron

 ******  Bill White = B.

>B.: Cxi tiuj estas nulo karakteroj.  Plej ofte, oni

 Hum, interese. Tamen gxi ene de la dosiero ne havis nulan efikon, cxar
 kiam mi forvisxis ilin, linion kun centoj aux miloj da ili, cxio estis
 riparita.

>B.: trovas cxi tiujn nulo karakterojn kiam NFS-o
>B.: malsuksesis.  Cxu vi havas lokan reton el kiu vi
>B.: kopiis tiun dozieron?  Se ne, eble la NFS sur la

La durdisko cxi tie enhavas linukson kaj vindozon, foje, ne ofte mi
kopias dosieron de unu parto al alia, tamen cxi menciita dosiero de
"cron" ne estis kopiita. La parto lunuksa, estas nur ext3 kaj swap, se
mi certas.

Rilate al unuksajxoj, iam mi laboris inter vindozo, solariso kaj ext2
linukso sed tiam nur aperadetis "^M" en tekstaj dosieroj. Foje el reto
mi ricevas mesagxon el vindozulo kun tiuj signoj. Pri signifo de tiu
signo: ne demandu min, mi ne scias pri tio :).

luiz

--
luiz portella  <lfpor@lujz.org>  http://www.lujz.org/

http://www.esperanto.net/ http://brasil.indymedia.org/eo/blue/