Re: problemo com pakajxo cron

Cxi tiuj estas nulo karakteroj.  Plej ofte, oni
trovas cxi tiujn nulo karakterojn kiam NFS-o
malsuksesis.  Cxu vi havas lokan reton el kiu vi
kopiis tiun dozieron?  Se ne, eble la NFS sur la
debiana hejmsistemo fusxfunkcias.  Mi ofte vidis
Linuksan NFS-on fusxfunkcias tiamaniere, sed mi
neniam vidis tion kiam ambaux sistemoj estas
Linuksaj sistemoj.  Mi ofte vidis aliajn fusxajxojn
inter aliaj sistemoj, ekzemple, krocxojn.  Se
oni uzas NFS-on inter Solariso kaj AIX-o, iufoje,
oni povas forbati cxuijn AIX-an sistemojn for
de la loka reto, ecx sistemoj kiu ne partoprenas
la uzon.

Cxe mia laboro, ni uzas multajn specojn de Uniksoj,
ambaux Linukson kaj alian, proprietajn versiojn.
La faradoj de NFS-o fusxfunkcias tiel ofte ke ni
neniam uzas intersisteman NFS-on por gravaj aferoj,
ekzemple CVS operacioj.  Ni povas uzi aux nur
AIX-on aux nur Irix-o aux nur Linukso, sed ni
uzas Solarison, cxar ni uzas gxin.  (Cxi tiu ja
estas sxerceto.)