Re: problemo com pakajxo cron

 ******  Jiri Baum = J.

>J.: Jen via problemo - ghi ja estu teksta dosiero.
>J.:
>J.: Eble sufichos movi ghin for - mv cron.list cron.list.bkp - sed mi ne
>J.: scias, kio ja poste okazos. Eble helpu iu pli scihava?

 Dankon Jiri,

 Duncan ankaux diris, ke gxi devus esti nur teksto, kaj sugestis elsxuti
 ree la pakajxon por povi kopii tiun dosieron kaj meti novan tie.

 Mi faris kopion simple forigis la lastan linion, kiu estis ega kaj
 neteksta. Poste mi provis instalis x-chat, kaj funkciis!

 Dankon al vi, Duncan kaj Eric, pro la respondoj

 Luiz

--
luiz portella  <lfpor@lujz.org>  http://www.lujz.org/

http://www.esperanto.net/ http://brasil.indymedia.org/eo/blue/