demando en la fino de mesagxo

 >Be.> En mia "Compose"-dosiero trovighas la jena linio (kiun ne mi aldonis;
 >Be.> ghi estis tie dekomence):
 >Be.>
 >Be.>   <dead_circumflex> <s> : "ŝ" scircumflex

  Post monatoj uzante la "rektan solvon", danke al Eric Lesh, mi povis
  finfine uzi "senpasxan solvon"! Ekde hodiaux.

 >Be.> Jes, ghi devus funkcii. Eble en via Linukso estas alia enhavo de la
 >Be.> "Compose"-dosiero. Mi uzas RedHat 7.3.

  Ne estis, kaj gxuste pro tio, mi prokrasti respondi, la problemo temas
  ankaux pri lokajxaro kaj compose (ne pri enhavo de compose) ... :

  Post sxangxi monon de lokajxaron mi havis problemon, gxuste kiam mi
  studis por skribi http://www.lujz.org/komputilo/node9.html
  Mi do reinstalis Xlibs kaj la afero pri lokajxaro bone funkciis, sen
  "Warning: locale not supported by Xlib, locale set to C".

   Nu, mi nun uzas lokajxaron "eo"n, por mi la plej tauxga nomo.
   Mi metis lokajxaron laux tiu menciita artikolo, kompreneble.

  Mi devis ordigi la klavaron, mi nur povis je teksta maniero, for de X.
  En X mi ne povis ecx kun helpo de "forta-pregxo". Iel oni diris al mi,
  "dpkg-reconfigure locales", kaj poste Ctrl-Alt-BackSpace ... cxio
  estis enorde.

  Tiu "dpkg-reconfigure locales", similas al aldoni mane novajn nomojn
  "nomo-de-lok" en /etc/locale.gen je linioj :
  "nomo-de-lok kodo"
  (samaj linioj kiuj devas esti ankaux en dosiero /usr/share/i18n/SUPPORTED)
  [kaj devas ekzisti ankaux "difinaj dosieroj" kun nomo "mono-de-lok" en
  /usr/share/i18n/locales/ , sen finajxo ekz-e: pt_BR.UFT-8 bezonas
  /usr/share/i18n/locales/pt_BR]
  kaj poste komandi \$locale-gen

  Do kiu estas la malsamo inter labori per \$locale-gen kaj
  \$localedef -f kodo -i /usr/share/i18n/locales/dosiero nomo-de-lok ?

 luiz