novaj artikoloj

    Estas du novaj artikoloj en http://www.lujz.org/komputilo/
   pri Esperanta lokajxaro kaj pri Unikoda xterm, cxar mi mem verkis, mi
   petas korektojn kaj komentojn.

    Baldaux mi metos artikolon pri Mutt, kaj oni havos artikolon,
   almenaux unu (pri unu programo), pri kiel labori tutesperante
   (unikode) per retposxtilo.

    Tamen temos pri MUA, kaj oni devos legi alian artikolon pri MTA, jam
   ekzitas pri Qmail, kaj eble aliajn: pri Unikoda xterm, pri Esperanta
   lokajxaro, pri klavaro, pri redaktilo kaj Mda (mi paroletos pri kiel
   preni retposxtajn mesagxojn per mutt mem kaj pri vim ene de tiu pri
   mutt). Do kelkaj, cxefe novuloj kaj nespertuloj, povas rezigni pri tio...

     Cxu neniu povus verki artikolon pri retposxtilo por linukso? Pri
    pronovula retposxtilo, ekzemple de Mozilla, aux ecx de especifa
    x-fenestro, kiel Kmail. Cxu?

    Ankaux bonvenas artikoloj pri vindozo. Pri Ek+Outlook ekz-e.

   Dankon

   luiz

  http://www.esperanto.net ______________________