Re: konsolo x xtermo

 ***Edmund GRIMLEY EVANS <edmundo@rano.org> skribis je
 ***Sat, Dec 14, 2002 at 12:16:39PM +0000 pri
 ***Re: konsolo x xtermo
 ******  Edmund GRIMLEY EVANS = Ed.

>Ed.> >  Kun aux sen "-u8" mi ricevas mesagxon: Warning: locale not supported by
>Ed.> > Xlib, locale set to C
>Ed.>
>Ed.> Ankaŭ mi ricevadas kaj ignoradas tiun mesaĝon.
>Ed.>
>Ed.> Edmundo

 Edmundo, je sama tago, 2003/12/14 Eric sciigis min pri
/usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias (mi devus sxangxin tiun dosieron)
kaj ankaux en sama tago mi solvis kaj raportis pri solvo:
http://lists.debian.org/debian-esperanto/2002/debian-esperanto-200212/msg00016.html

 Nu, nun mi verkas artikolon tre detalan pri kiel havi esperanton en
lokajxaro, do mi sxangxis de eo_EO al eo_XX. Tiu "Warning: locale not
supported by Xlib, locale set to C" reaperis... Mi tusxis dosierojn
/usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias
/usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.dir
/usr/X11R6/lib/X11/locale/compose.dir
kaj ecx dosieron
/usr/share/i18n/SUPPORTED

 sed vane. Do mi ne scias plu kion fari.
 Laste mi provis iri de eo_XX al eo, la gxena mesagxo ne cxesis.
 Mi provis forigi "eo" de tiuj tri unuaj menciitaj dosieroj kaj en
/usr/X11R6/lib/X11/locale/ krei dosierujo "eo" kaj kopii enhavon
de jam ekzistinta dosiero "en_US.UTF-8" al gxi. Ree vane...

 Cxu iu povas helpi??
 Eric, cxu vi povas sendi al mi tiujn menciitajn dosierojn?
eble mi jam multe sxangxis ilin...

luiz

http://www.esperanto.net ______________________