Re: Latin3 au~ Unikodo kaj laserprintatoro

mi volas printi esperantan tekston per laserprintatoro,
kaj tio ne iras, mi ne vidas esperantajn literojn.
Cxu iu havas bonan ideon ?

Mi konvertas la tekston al HTML kaj uzas wprint (ekzistas debiana pako en stable). Vi bezonas tiparon kun esperantaj karakteroj.

La programo wprint estas filtrilo por Mozilla/Netscape/Galeon. Tamen nuntempe Mozilla ankaux subtenas TTF-ajn tiparojn nu eble vi povas tion uzi anstataux wprint.

Eduardo.