Re: E-igo debiano k mandrako

# luiz f portella:

> La Komputada Leksikono pli interesi??as pri teoria komputiko ol pri la
> praktikaj problemoj troveblaj en esperantigo de programoj.

Ne temas nur pri vortaro, sed ankau pri aliaj kunvencioj - chu menuoj
estu o-vortoj, i-vortoj, u-vortoj? Chu "Dosiero->Malfermi", kiel ekz en
la chehha? Kiel/chu shanghi klav-mallongigojn? (Ekz por jes/ne demandoj,
eblas skribi "j/n" sur la ekrano sed fakte ankau akcepti y, por la
uzantoj kiuj jam fingrscias la anglan.)

Edmund:
> La tradukoj ??enerale ja estas enretigitaj, sed ili ne estas facile
> konsulteblaj en unu loko.

Tiuj de la GNU programoj konsulteblas che
http://www.iro.umontreal.ca/contrib/po/teams/PO/eo/

Jiri
--
Jiri Baum <jiri@baum.com.au>           http://www.csse.monash.edu.au/~jirib