Re: eo-EO kaj eo-XX

On Tuesday 17 December 2002 07:13 am, Eduardo Trápani wrote:

> Kaj la respondo estis en iliaj Oftaj Demandoj:
	... k.t.p. ...
Min konfusas tio duskuto.  Du partojn havas la lokajxaro - la parto
antaux la substreko, kaj la parto malantaux la substreko.  La antauxa
parto signifas la lingvon, kaj la malantauxa parto signifas la lando.
La lingvo ja devontigas uzi la Esperanton Compose dosieron, kaj
la datformo havas Esperantajn vortojn, sed la alia partoj dependas
je la lando de la uzanto.  Ekzemple, usonanoj havas unu literon
por mono, kaj anglujanoj havas alian.  Denove, usonanoj skribas la
daton tiel - MM/DD/YYYY - kaj euxropanoj skibis gxin tiel
- DD/MM/YYYY.  (Miaopinie, ambaux el tiuj malbonas, kaj
ISO 8601 - YYYY-MM-DD plibonas, sed cxiuj ne akordas
kun mi.)

Mi pensus, ke oni devus uzi eo_US por Esperantistoj en Usono,
eo_GB por Esperantistoj en Anglujo, eo_ES por Esperantistoj
en Espanujo, kaj tiel plu.

Mi estas nur komencanto, kaj eble mi ne komprenas la tutan
etoson de la diskuto.  Bonvolu, ne frapu min surkapo se mi
demandis maltauxgan demandon.

--
Codex Gratia Codici
Bill White                 bill.white@grigggsinst.com