Re: eo-EO kaj eo-XX

> Mi skribis al ISO por demandi cxu ne eblus aldoni kodon por
> 'internacia' lando aux almenaux rezervi kodon kaj sugesti ke
> homoj gxin uzu tiucele.
>
> Eduardo.

 Nu,

 Kie estus esperanto en kde, "control center" >> "Landoj kaj lingvoj"?
 Kiam mi havis distribuon Conectiva mi devis instali ĝin mane, per rpm elŝultata, mi ne memoras se e-o aperis tie, ie poste tiu instalado.

 Tamen estas konfuzo en xlibs, /usr/X11R6/lib/X11/locale/, pri nomo de e-a lokaĵaro kaj UTF-8. Kiam esti definitiva nomo oni aktualigu informilon pri kio meti en /usr/share/i18n/locales/.
 Ĉu la elektita nomo dependos nur de kiu petos aŭ ni povus havi plurajn kiel eo_EO, eo_XX kaj eĉ alia?

 luiz