Mikrofon ??

Merhaba,

Kesin ben bir yerde yanlış yapıyorum diyorum ama mixer ayarlarında herşey olması gerektiği gibi gözüküyor. Bir mikrofon taktım bilgisayara; Windows'da sorunsuz çalışıyor. Linux'da kendi sesimi duyabiliyorum ama ses kayıt programlarında denediğimde ses kayıt olmamış oluyor. Amacım Skype ile sesli chat yapabilmek...

Mixer ayarlarından Mikrofon'un altındaki Kayıt seçeneğini seçtim falan ama bana mısın demiyor. Ne denediysem olmadı. Bilmediğim birşey mi var yapmam gereken ? Lütfen yardımcı olun...

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
email;internet:tunix@raptiye.org