telenordia adsl och linux

Har precs installerat woody med kernel 2.4.18 och har problem med mitt telenordia ADSL-abonnemang, har provat med pppd och pppoe utan större framgång. Jag lyckas inte koppla upp.

editerade /etc/ppp/pap-secrets genom att lägga till:
usrname@adsl.tninet.se * password

och körde sedan kommandot:

pppd pty '/usr/sbin/pppoe -I eth0' noipdefauilt deafaultroute hide-password passive persist name username@adsl.tnintet.se

detta blev fel då den talade om för mig att den hade problem med att hitta IP och lösenord (eller liknande)

Jag har surfat runt lite i windows men hittar inte rätt information. Vad ska jag göra?

Broadband? Dial-up? Get reliable MSN Internet Access. http://resourcecenter.msn.com/access/plans/default.asp