Re: Więcej kategorii oprogramowania do wyboru podczas instalacji Debiana!

debian-boot@lists.debian.org

> podczas instalacji środowiska KDE (osobiście używam GNOME), pakietu
> OpenOffice.org. Standardowo jest tylko jedna kategoria Środowisko
> graficzne, zawiera ona iksy, GNOME, OpenOffice.org... Na liście
> oprogramowania według mnie są również bezużyteczne kategorie, a
> mianowicie wszystkie serwery. Bo administrator sieci/serwera

Możesz sobie ściągnąć CD1 specjalnie dla KDE lub XFCE.

Lub podać:

tasks=kde-desktop

po starcie z CD.

> hostingowego najprawdopodobniej zainstaluje potrzebne mu serwery
> dopiero po instalacji systemu żeby mieć większą kontrolę nad
> instalowanym oprogramowanie. Być może nawet nie użyje on apta, tylko
> skopiuje wszystko ze źródeł. Nie wiem czy to dobre miejsce na

Administrator zapewne nie użyje tasksela w ogóle i nie wybierze
niepotrzebnych usług.

> sugestie, jeśli nie proszę o jakiego maila/linka do forum gdzie można
> pisać swoje sugestie i uwagi. Jeśli jest więcej osób które chciały by
> mieć możliwość wyboru oprogramowania podczas instalacji Debiana,
> wyślijmy petycję do twórców systemu, podpiszcie się tutaj.

Nim zaczniesz słać petycje poczytaj trochę dokumentacji.

Pozdrawiam,
Rafał