Więcej kategorii oprogramowania do wyboru podczas instalacji Debiana!

Nie wiem z kim mam się skontaktować więc piszę tutaj. Mam drobną
sugestię dotyczącą instalatora Debiana. Chodzi mi o możliwość wyboru
podczas instalacji środowiska KDE (osobiście używam GNOME), pakietu
OpenOffice.org. Standardowo jest tylko jedna kategoria Środowisko
graficzne, zawiera ona iksy, GNOME, OpenOffice.org... Na liście
oprogramowania według mnie są również bezużyteczne kategorie, a
mianowicie wszystkie serwery. Bo administrator sieci/serwera
hostingowego najprawdopodobniej zainstaluje potrzebne mu serwery
dopiero po instalacji systemu żeby mieć większą kontrolę nad
instalowanym oprogramowanie. Być może nawet nie użyje on apta, tylko
skopiuje wszystko ze źródeł. Nie wiem czy to dobre miejsce na
sugestie, jeśli nie proszę o jakiego maila/linka do forum gdzie można
pisać swoje sugestie i uwagi. Jeśli jest więcej osób które chciały by
mieć możliwość wyboru oprogramowania podczas instalacji Debiana,
wyślijmy petycję do twórców systemu, podpiszcie się tutaj.

Aleksander Kurczyk