uzupełnanie poleceń

wielce by był wdzieczny za podpowiedz...

poprzedni moj debian,
zainstalowany za pomoca instalatora
z linux-edu-cd, czyli jakby z knopiksa,
mial domyslnie bardzo fajna ceche, a mianowicie
wcisniecie <tab> uzupelnialo nie tylko polecenie, czy podpowiadalo plik
ale podpowiadalo duzo wiecej.
np zainstalowanie nowego oprogramowania nie wymagalo dokladnej znania nazwy pakietu

pisalo sie apt-get inst<tab> gnome<tab>

i wypisywaly sie wszystkie pakiety zaczynajace sie na "gnome"

wspaniale to dzialalo i fajne bylo.
a teraz zainstalowalem debiana "tradycyjnie" za pomoca debian-installatora
i nigdzie nie moge znalezc jak uruchomic taka opcje..
(nawet nie badzo wiem czego szukac bo nie wiem jak "uzupelnianie" sie nazywa oficjalnie)

pzdr
strug