Re: kacpi oszalało

On Sat, Dec 18, 2004 at 07:07:39PM +0100, Mateusz Łoskot wrote:

> Dokładnie tak, tu jest pies....
> Jak długo będzie samowolka, tak długo będzie kicha.
Czemu uważacie, że samowolka jest po stronie producentów? Dokładnie nie
wczytywałem się co jest spieprzone np. z tymi irq w acpi, ale mi to wygląda
raczej na słaby kod acpi. Zresztą, oidp to na linux-kernel trochę było o
tym głośno, że acpi kuleje.
<flame mode=on>
Nie wiem, czy dobrze odbieram intencje, ale rozumiem, że to evil
producenci sprzętu nie chcą dać specyfikacji dla dobrych-gnu
programistów.
<flame mode=off>
--
Michał