Re: kacpi oszalało

Mateusz Łoskot napisał.
> Witam,
> Używam już sprzęt prawie rok i pierwszy raz taki świst ;-)
> Teraz (po kilku godzinach) spokój.
> To był pierwszy wypadek z tą temp. i ten świst to jakby wibracje takie
> dziwne. Raczej nie był to metaliczny dźwięk jak przy padniętych
> łożyskach itp.
> Hehe, no pewnie i zmierza ku zachodowi ;-)
> To też przerabiałem z serwerkami P130.
> Nic to, na razie działa.
> Hej
Witam.
Jezeli, te dziwne dzwieki pochodza z wentylatora, zdecydowanie wskazuje
na jego wade, lub obluzowal sie moze jedynie niedocisniety do radiatora
i wpada w wibracje,
lub radiator obluzowany co zdecydowanie gorzej. Moze daje znac jakas
jego wada
produkcyjna. Moze dostalo sie jakies zanieczyszczenie do wentylatora i
pozniej wypadlo, i dlatego dwiek byl chwilowo.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0