Re: kacpi oszalało

Mateusz Łoskot napisał.
> Witam,
> Posiadam laptop z PIII 700, 320 MB RAM, a na nim
> od dłuższego czasu szarżuje sobie Debian Sarge ;-)
> Kernel 2.6.8.1 (dawno temu kompilowany), włączone m.in. ACPI.
> Właśnie przed momentem słuchałem sobie radyjka XMMS-em,
> i czytałem pocztę w Mozilli, aż w pewnym momencie
> komputer otrzymuje zwis, laptop zaczyna wręcz
> gwizdać, choć czajnikiem nie jest,
> Temperatura wzrasta do 79 st. C
Witam.
Mnie sie wydaje,ze raczej problem sprzetowy, a nie programowy.
Moze wentylator zakurzony i zaciera sie, lub nawet zatarty.
Moze rowniez ten notebook konczy sie czego bym nie zyczyl.
Moze pada procesor, lub ktorys uklad na plycie glownej.
Co do wentylatora kilka lat temu mialem komputer Pentium I 130 MHz z
zatartym
od kurzu wentylatorem. Przepalil sie jego silnik. Nastepnie uszkodzil
sie
Pentium i jeszcze bardziej nagrzal, tak mocno, ze stopil podstawke i
zniszcyl
plyte glowna.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0