Re: kacpi oszalało

MIałem problem z ACPI, który zdarza się w większości laptopów....
Kupa syfu przy aktywacji, przy wsadzaniu karty PCMCIA - Error IRQ 11 i zwiecha....
Zrobiłem jedno i działa.....
lilo.conf:
append="acpi=off"
od tej pory wszycho chodzi, nic mi się nie wali, a stan baterii sprawdzam przez apm :)
Wiem że mój problem ma się nijak do postu ale moim zdaniem było tak:
proc fakt faktem się zagrzał a ACPI się popsuło i nie umiało błedu obsłużyć i wyłączyć laptopa tylko zaczęło wywalać brudy.... I może nawet wentyl jest zepsuty, ale co to zmienia? A jeśli wymienisz wentyl i postawisz kompa na kołdrze? ....R.I.P :)
ACPI suxx

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel