Re: kacpi oszalało

Debian User napisał.
> A i owszem, co racja, to racja. Widziałem już stabilizatory napięcia,
> które pod wpływem własnej temperatury odlutowały się z płyty głównej.
> A co do AMD, to mi wystarczy, że jeden z procesorów, którego miałem
> przyjemność (??) używać - nieco zmienił kolor i sprzedawca nie chciał mi
> uznać gwarancji, gdyż jak stwierdził, procesor uległ spaleniu. Dziwne,
> bo zawsze miał okresowo zmieniane wentylatory i _nigdy_ nie wrzeszczał,
> że mu gorąco. Tak, czy siak stwierdziłem, że chromolę takiego
> producenta, który niby sprzedaje procesor taniej, ale jak przychodzi co
> [...]
Witam ponownie.
Ja juz wielokrotnie mialem do czynienia z wylutowanymi, czy wrecz z
wypalonymi
sciezkami plytki drukowanej pod stabilizatoprami napiecia,
lub tranzystorami mocy. Gdy do tego dojdzie do przebica wewnatrz
niekiedy rozrywa obudowe elementu wiec i jego oznaczemnie nieczytelne,
co najczesciej dalsza naprawe bez schematu juz czyni niewykonalna.
A schematow do plyt glownych zwyczajnie nie ma. Kiedys poprawilem
bodajze w plycie pod Pentium wadliwy montaz jednego stabilizatora
gdzie on nie tylko wylutowal sie. Byl niedokrecony, srubka miala
oberwany gwint i pomiedzy nim i radiatorem brakowalo pasty silikonowej
poprawiajacej odprowadzenie ciepla.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0