Re: kacpi oszalało

On Fri, Dec 17, 2004 at 11:26:56PM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:
> proszę się nie martwić o temperaturę :)
> z doświadczenia wiem że athlony wykładają się przy 150-170 C a
> pentiumy przy niewiele (ok 20 C) mniejszej temperaturze. :) gorzej z
> płytą główną.
A i owszem, co racja, to racja. Widziałem już stabilizatory napięcia,
które pod wpływem własnej temperatury odlutowały się z płyty głównej.

A co do AMD, to mi wystarczy, że jeden z procesorów, którego miałem
przyjemność (??) używać - nieco zmienił kolor i sprzedawca nie chciał mi
uznać gwarancji, gdyż jak stwierdził, procesor uległ spaleniu. Dziwne,
bo zawsze miał okresowo zmieniane wentylatory i _nigdy_ nie wrzeszczał,
że mu gorąco. Tak, czy siak stwierdziłem, że chromolę takiego
producenta, który niby sprzedaje procesor taniej, ale jak przychodzi co
do czego, to okazuje się, że to było tylko złudzenie.

> A co do ACPI to ja bym osobiście z niego nie korzystał ,chyba że jest
> bardzo potrzebne. A jaka płyta główna???
No, w sumie to autor się jeszcze nie wypowiedział, czy to było acpi, czy
nie :-)
--
Michał