Re: [el-ka] Re: kacpi oszalało

Krzysztof Zubik napisał.
> Mateusz Łoskot napisał.
> Witam.
> Mnie sie wydaje,ze raczej problem sprzetowy, a nie programowy.
> Moze wentylator zakurzony i zaciera sie, lub nawet zatarty.
> Moze rowniez ten notebook konczy sie czego bym nie zyczyl.
> Moze pada procesor, lub ktorys uklad na plycie glownej.
> Co do wentylatora kilka lat temu mialem komputer Pentium I 130 MHz z
> zatartym
> od kurzu wentylatorem. Przepalil sie jego silnik. Nastepnie uszkodzil
> sie
> [...]
Witam ponownie.
Zakladam,ze wczescniej procesor nie pozostal przetaktowany.
Jezeli tak od razu przestawic na wlasciwa czestotliwosc.
POzatym jezeli okaze sie, ze bedzie to problem z komputerem i
wentylator w porzadku i jezeli bedzie mozliwosc mozna porobowac
uruchomic go z nizsza czestotliwoscia zegara. Moze na jakis czas
przedluzy zywot.
Wszystkim Zycze Wesolych Swiat.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0