Re: najlepszy x-term

On Wed, 15 Dec 2004 12:10:36 +0100
"Michal R. Hoffmann" <misiek@knm.org.pl> wrote:

> tyle, że MGT ma jedną wadę - za cholerę nie pamięta, w jakim rozmiarze
> go ostatnio zostawiłem. Co się zaloguję, to ma rozmiar ok. 1cm x 2cm.
> I trzeba go "rozciągać". Chyba, że to tylko tak u mnie ma.

Może nie zapamiętuje stanu, ale u mnie zawsze odpala się w standardowej
wielkości okienku (tzn. tak żeby było 80x25). Poza tym rozmiar można
zapisać w window managerze.

Ja też wszystkim polecam MGT.

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |