Re: Mrng, snmp windows i statystyki

Am Di, den 14.12.2004 schrieb Piotr Szmigielski um 14:23:

> Więc może ktoś, z osób administrujących Debianem spotkał się z
> podobnym problemem i udało mu się to rozwiązać.. ewentualnie ma
> jakieś sugestie
> </background>

Wejdz na stronke wyzej wspomniana, tam bedzie wszystko ladnie opisane co
zrobic na windowsie. Na management station bedziesz musial wkompilowac
odpowiedni MIB.

Dzieki temu bedziesz mogl ciagnac interesujace Cie informacje i robic z
nimi to co chcesz.

Konkretnego "howto" nie mam, bo nie mialem jeszcze potrzeby tego robic
na linuxie (jestem skazany na Netsight pod Winda...)

To na tyle odemnie

Pozdrawiam

Wojtek