Zlinkowanie domyślnej przeglądarki

Tak właśnie mi się przypomniało, jakoś się do tego przyzwyczaiłem, ale jak już pomyślałem tak zapytam. Nie wiecie może jak zlinkować domyślną przegladarke w xfce4 żeby np. po kliknięciu likna z kadu albo czegokolwiek innego od razu się on otwierał z mozilli-firefox? Juz się w zasadzie przyzwyczaiłem do kopuj/wklej i jakoś nigdy nie miałem czasu poszperać, ale cóż jak ktoś podpowie będę wdzięczny :)

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel