Re: Zlinkowanie domyślnej przeglądarki

On Mon, 13 Dec 2004 17:56:30 +0100, Bartosz Gogel <off-ca@astral.lodz.pl> wrote:
> Tak właśnie mi się przypomniało, jakoś się do tego przyzwyczaiłem, ale
> jak już pomyślałem tak zapytam.
> Nie wiecie może jak zlinkować domyślną przegladarke w xfce4 żeby np. po
> kliknięciu likna z kadu albo czegokolwiek innego od razu się on otwierał
> z mozilli-firefox?
> Juz się w zasadzie przyzwyczaiłem do kopuj/wklej i jakoś nigdy nie
> miałem czasu poszperać, ale cóż jak ktoś podpowie będę wdzięczny :)

kadu konf : WebBrowser=/usr/bin/opera -backgroundpage
tudzież zaznaczyć opcję "używaj takiej i takiej przeglądarki " w
konfiguracji kadu.

poza tym

wojtek@avalon:~$ ls /usr/bin/x-*
/usr/bin/x-session-manager    /usr/bin/x-window-manager
/usr/bin/x-terminal-emulator  /usr/bin/x-www-browser

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com