Re: serwer z Adaptec RAID 2200S i instalacja debiana

On Thu, Dec 02, 2004 at 09:30:38AM +0100, Dominik Juszczyk wrote:
> Od razu przestroga: ten kontroler gryzie sie z dyskami SEAGATE
> ST336607LC (firmware mniejsze od 0007). Objawia sie to wystapieniem
[...]
THX zassałem nowszego instalatora Sarge i poszło. Dyski są Fujitsu
oryginalne z serwerem (mam nadzieję że dyski 'F' SCSI są lepsze od IDE
które sypały nam się na potęgę - 10, 20 i 40GB

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /